15. 5. 2014.

Prosvetlenje



Evo jedne priče o svesnosti:

Jedan lav je upao u stado ovaca koje su počele da beže na sve strane. Nije se žurio jer mu je obrok praktično bio osiguran; ona koju izabere neće mu umaći. Na svoje veliko iznenađenje u stadu je video i jednog lava: ovaj je takođe bežao i šta više blejao. Lav lovac je sustigao ovog čudaka i stao ispred njega. Ovaj se tresao kao prut.

  • Zašto bežiš, upita ga.
  • Ja sam ovca, reče ovaj drhtavim glasom, sve moje drugarice beže pa bežim i ja.
  • Kako si postao ovca?
  • Kako kako? Pa čitavog života živim sa ovim ovcama koje ti sada pokušavaš pojesti, i ja pasem travu i ja blejim, ne znam za drugo. Ti si lav i želiš me pojesti.
  • Pođi sa mnom, reče lav lovac i povede lava ovcu do jezerceta.
  • Nagni se i pogledaj ko si.

Lav ovca ugleda svoj lik u vodi i shvati da je i on lav. Od tog trenutka se skroz promeni i postade ono što jeste:lav.

Нема коментара:

Постави коментар