20. 1. 2013.

Erih Marija remark, misli







MISLI

~Jednom izgubljeni nikad se više ne stiču.
~Živi li čovek iznutra napolje ili spolja iznutra ?
~Ono što nismo dobili izgleda uvek bolje od onog
što imamo .U tom je romantika i idiotija ljudskog
života.
~Zateturao sam se u duši , spolja se smejem. . .
~Želeo bih da sam glup.Blistavo glup.To je najveći poklon
za naše vreme.
~Bes mi je uvek jači od stida , kao i uvek kad smo
stvarno postiđeni i znamo da to treba da budemo.
~Šta vi mislite o životu ?
Ujutru drukčije nego uveče ,
zimi drukčije nego leti ,
pre jela drukčije nego posle jela ,
a u mladosti verovatno drukčije nego u starosti.
~Po svoj prilici , svi se malo bojimo velikih reči .
Tako užasno mnogo laži rečeno je njima.
Možda se bojimo i svojih osećanja , ne verujemo im više.
~Pogledaj kišu. . .To se nebo znoji . . .
~Ja o ljubavi znam sve.Duhovnoj ljubavi , mislim.
Tu mi ništa više nije potrebno.Ono što mi je potrebno
jeste strast , brutalna , mahnita strast.
~Izvolite da mi ne dajete savete.
~Najjevtinije neznanje i plitki materijalizam ,
prisno povezani kao uvek.
~Ranije nam je bilo dobro , danas nam je loše – dakle ,
daj opet staru vladu ! U stvarnosti to znači : danas nam je
loše , jer smo ranije imali staru vladu – dakle , neka ide
dođavola !
~Zašto sve što hoćeš da imaš treba da pokvariš uvek
čim ga imaš ?
~Kad ti se jednom neko dopadne , onda baš
mora da bude takav kao ti – koji ti ne pristaje.
~Kad sam sebe može da muči , čovek retko
propušta priliku da to ne učini.
~Ponovo me muči sećanje koje se ne seća.
~Čitao sam jednom negde da su svi ljudi braća.
To je da se čovek još iznenadi kad pogledaš kakav je svet.
~Nemoj nikad ništa da radiš komplikovano , ako moze biti prosto.
To je jedna od najvećih životnih mudrosti koje postoje.
Vrlo ju je teško primeniti.Naročito intelektualcima i romantičarima

Нема коментара:

Постави коментар