30. 10. 2023.

PISMA



PISMA






4 коментара:

Анониман је рекао...

Pooštovani, ukoliko već objavljujete moju ilustraciju (Harmonika) bez honorara i odobrenja, napišite makar ime autora.
Srdačno, B. S. Geto

L2 је рекао...

Upućujem vam izvinjenje! Ne znam kako sam propustila informaciju o autorskim pravima, nemam nikakav ekonomski pa ni drugi interes, šta više gubim dragoceno vreme računajući da će tekstovi sa blogova pomoći u širenju literature ( na drugom blogiu i nauke). Ne znam gde se nalazi ilustracija, teško da ću moći pregledati sve sa spiska pa vas molim da mi pomognete i napišete gde se ilustracija nalazi. Skinuću je bez daljnjeg, još jednom oprostite.
L.I.

L2 је рекао...

Ioak sam sve pregledala i nisam našla. Preostake mi da se nadam da će stići vaša nova poruka.
poz.

Анониман је рекао...

Boban Savic Geto!

Постави коментар